Monday, December 12, 2011

PARAASHAKTHI (SANSKRIT and TELUGU DEVOTIONAL)

PARAASHAKTHI (SANSKRIT and TELUGU DEVOTIONAL)




http://www.4shared.com/folder/KCw39nBD/PARAASHAKTHI_SANSKRIT__TELUGU_.html
Link
http://www.mediafire.com/?gz19trsza7568

songs details:


01 SRIMANMAHA KAALIKA STOTHRAMS & PADYAS {SRIMANMAHA KAALIKA STOTHRAM}.mp3
02 sri annapoorna ashtakam {sri adi sankarch mantrast & stotharams}.mp3
03 MAHISHASURA MARDHINI STOTHARAM {SRI ADI SANKARCH MANTRAST & STOTHARAMS}.mp3
04 SRI RAJA RAJESWARI MAATHRUKA {SRI ADI SANKARCH MANTRAST & STOTHARAMS}.mp3
05 ganesh ashtakam {devi stotra mala}.mp3
06 MAHISHASURA MARDHINI STOTHARAM {DEVI STOTRA MALA}.mp3
07 annapoorna ashtakam {devi stotra mala}.mp3
08 LALITHA PANCHARATNAM {DEVI STOTRA MALA}.mp3
09 SRI LAKSHMI THYANAM {DEVI STOTRA MALA}.mp3
10 KANAKADHARA STHOTHRAM {DEVI STOTRA MALA}.mp3
11 sri rajeswari ashtakam {devi stotra mala}.mp3
12 sri laxmi ashtakam {devi stotra mala}.mp3
13 SRI VARAHI ANUGRAHA STHOTHRAM {DEVI STOTRA MALA}.mp3
14 SRI RAJA RAJESWARI SUPRABHATAM {SRI RAJA RAJESWARI SUPRABHATAM}.mp3
15 MANGALAM SONG {SRI RAJA RAJESWARI SUPRABHATAM}.mp3
16 RAJA RAJESWARI SUPRABHATAM {SRI RAJA RAJESWARI SUPRABHATAM}.mp3
17 SANKALPAM ....TO .... SRI LALITHA {S} 1-96 {SRI LALITHA}.mp3
18 SRI LALITHA {S} 97-183 {SRI LALITHA}.mp3
19 SRI MAHISHASURA MARDHINI STOTHARAM {SRI LALITHA}.mp3
20 SRI LALITHA DEVI {S}..TO ..SRI DEVI STUTHI {SRI LALITHA SUPRABHATAM & GADY PARAYANAM}.mp3
21 GEETHA DHYANAM ...TO ...GEETHA MAHATHYAM {SRI LALITHA SUPRABHATAM & GADY PARAYANAM}.mp3
22 SRI DURGA SAHASRA NAAMAAVALI {SRI DURGA SAHASRA NAAMAAVALI}.mp3
23 SRI DURGA ASHOTHRA SATANAMA STOTRAM {SRI DURGA SAHASRA NAAMAAVALI}.mp3
24 SRI DURGA ASHTOTHARA SATA NAMAVALI {SRI DURGA SAHASRA NAAMAAVALI}.mp3

No comments:

NARAYANA STOTRAM_శ్రీ నారాయణ స్తోత్రమ్ రచన: ఆది శంకరాచార్య

NARAYANA STOTRAM_శ్రీ నారాయణ స్తోత్రమ్ రచన: ఆది శంకరాచార్య

NARAYANA STOTRAM_శ్రీ నారాయణ స్తోత్రమ్ రచన: ఆది శంకరాచార్య https://drive.google.com/file/d/1ZUIkG_ZAvisZWy2oPsOVH6o3c2ReuzlA/view?usp=drivesdk

Popular